søndag den 11. november 2012

BogForum 2012

BogForum 2012


Så gik turen endnu engang til Sjælland og BogForum, der i år blev afholdt i Bellacenteret for første gang. Så rejsen forgik med tog og metro. Et rent helvede for en som mig, der er født uden retningsans.

Sidste år

Sidste år var første gang jeg deltog, hvor det stadig blev afholdt i Forum og jeg mindes med glæde, da jeg trådte ind og følte mig som et barn i en slikbutik. Bøger. Kan ikke andet end elske det. BogForum 2011 var også det første år jeg mødte mange af de forfattere jeg har snakket med på nettet gennem en del år.

I år

I år rejste jeg sammen med tre kollegaer. De samme tre jeg hang ud med til Herlufholms Fantasybogmesse. Alle talentfulde forfattere. Vinderen (pladsen blev delt med Maria Kjær Madsen) af Drengelitteraturprisen 2012 Anika Eibe , horrorforfatter Carina Evytt og sidst men absolut ikke mindst en der er på vampyrholdet Pernille Eybye.

Der gik en smule kludder i mine overnatningsplaner, så jeg endte på et dobbeltværelse natten mellem fredag og lørdag på det samme hotel som kollegaerne. Absolut ikke dårligt. Vi havde en super hyggelig aften, hvor jeg lærte at sige når jeg skal tisse på tegnesprog og orme var et af samtaleemnerne.

Meget af vores tid blev tilbragt ved Tellerups stand, hvor jeg jo udkommer med en bog til næste år. Fik en ny - rød - rævepose til samlingen og købt en stak bøger til reolen. Bliver altså nødt til at lave en fast læsedag om ugen.

Må også hellere huske at sige mange tak til kollegaerne, fordi de hjalp mig med at holde styr på alle mine pakkeneliker og ikke mindst mig selv, så jeg kom sikkert hjem med det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar