onsdag den 28. november 2012

Udgivelser

Flere store nyheder


Så er jeg officielt forfatter.
Tirsdag d. 27 november 2012 blev mine to noveller Sort forbandelse og Tosidet udgivet som e-bøger hos Tellerup.

Lad os bare sige, at jeg udførte en vrikke vrikke, hoppe hoppe-dans, mens jeg gavmildt delte nyheden med alle jeg kendte.

I dag blev jeg så gjort opmærksom på af en kollega, at der ikke ville gå længe, før jeg begyndte at google mig selv og hvad gjorde jeg efterfølgende ... Jeg googlede mig selv. ;o/
Jeg må tilstå, at jeg ikke helt havde forventet det jeg fandt. Jeg vidste at novellerne var lagt ud på Tellerups hjemmeside, men til min overraskelse lå novellerne også hos tre andre forhandlere. ebogreolen.dk , mubook.dk og arnoldbusck.dk
Jeg må sige, at novellerne så sandelig har forladt deres småstøvede tilværelse på min harddisk og er fri på nettet.

Lige en lille tekst om hver novelle, som den også står ved de forskellige forhandlere og deres cover:







Når månen står højt på himlen er byens gader ikke sikre. 
I flere måneder har et mystisk dyr jaget mellem husene, og mennesker er dyrets foretrukne bytte.

Erik frygter at blive dyrets næste offer ...

















Venetia er født med to forskellige øjne. 
Et blåt og et grønt. 
Et magisk og et almindeligt. 

Hun lever i en balance mellem de to sider, men da hun møder Pernille bliver hun stillet over for et svært valg.











Ikke for at tutte i mit eget horn, men jeg kan selvfølgelig varm anbefale dem. Okay. Jeg tutter på livet løs, men jeg er bare så glad. ;oD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar