tirsdag den 7. maj 2013

It´s alive.


Genoplivningen.


Jeg beklager meget at bloggen har været fuldstændig død og uopdateret i ... puha ... alt for lang tid. Jeg har haft så meget der lige skulle nås, at bloggen kom i baggrunden, men der er også sket en del, så jeg kan vel lige så godt starte fra en ende af.

Debutroman

Udgivelsesdatoen på min debutroman - Oprører - er blevet rykket til 10 Oktober i stedet for Juni. Det er jo hvad der sker. ;o) Men så er der også mere tid til at gøre den helt perfekt. Det er blandt andet den som har krævet min tid. Har været nedsunket i manuspleje og endte med en arm som var fuldstændig slatten og knogleløs. Ellers sådan føltes den i det mindste. Det rykker dog fremad, så i det mindste fik jeg ikke slattenarm uden grund.

Fortsættelsen.

Har også haft travlt med at skrive på fortsættelsen til Oprører og er langt om længe blevet færdig med at skrive på det første udkast. Nu skal der bare redigeres, redigeres, redigeres ...

Virkeligheden

Derudover har virkeligheden også banket på indtil flere gange. Arbejde, koncert/koncert som blev aflyst, panik over billetter, 15 årsdag med min kæreste, ny reolvæg i mit kontor, som er blevet sat ind og allerede fyldt op med mine bøger, en kat som skulle til dyrelægen og nu har det godt, men har fået kælenavnet scarface (i hvert faldt indtil håret igen gror ud) og et virkelig lavt energinivau.

Men ...

Nu er jeg tilbage på rette kurs og har afsat en ugentlig dag, hvor jeg laver et blog indlæg. It's Alive ... again. ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar