tirsdag den 20. august 2013

Trommehvirvel ... Et billede siger mere end 1000 ord

Jeg har tidligere nævnt, at min debutroman udkommer 10 oktober 2013, men efterfølgende har jeg ikke fortalt så meget om den. Det var der en årsag til. Jeg ventede på denne dag. Den dag hvor jeg fik muligheden for at dele følgende med jer ... Og her er det så tiden for den der trommehvirvel: Forsiden.

Man siger jo at et billede siger mere end 1000 ord, så her er den:


Jeg elsker den simpelthen så højt. Illustratoren (Mette Breth - breth design) har virkelig gjort et fantastisk job med at virkeliggøre det billede jeg havde i hovedet, mens jeg skrev bogen. Så her er min Oprører. Og som om det ikke er nok, så vil jeg også dele bagsideteksten med jer:



Navnet er Dominic.

Enhver dæmon kender mit ansigt og drømmer om 
at aflevere mit hoved til Lucifer.

Jeg har vandret på jorden i årtusinder. Boet i Helvede 
og ledt dæmoniske horder i krigen mod englene. 
Ikke ligefrem min glansperiode, men ingen er perfekt.

Jeg gjorde oprør - årsagen til at jeg idag er hadet af min egen race og lever skjult blandt menneskene.

Før blev jeg kaldt Dominic Engledræber.
Idag går jeg under navnet Dominic Dæmondræber.

Dette er min historie ...


Oprører er første bind i serien Dæmondræberen
- en serie om udødelig kærlighed og kampen
mellem det gode og onde.




Begge dele kan også findes på Tellerups hjemmeside under kommende udgivelser.

4 kommentarer:

  1. Åh, hvor er den smuk Louise. Virkelig, virklig flot forside. Men jeg havde faktisk forestillet mig én der var meget mørkere. Jeg har hele tiden tænkt sort/mørkt look når jeg har hørt titlen. :P

    Og det varmer mit glade boghjerte at det ser ud til at den kommer i hardback? Det er min foretrukne udgave, også selvom de er lidt dyrere. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak. ;o)

      Og der er jo intet mørke uden lys. ;o)

      Jeg er også selv ovenud lykkelig for at den kommer i hardback. ;o)

      Slet
  2. Den skal da helt sikkert læses.
    Lyder spændende og et fantastisk flot cover!

    /Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og håber at du nyder den. Og ja, jeg kunne jo heller ikke være mere tilfreds med coveret. ;o)

      /Louise

      Slet