tirsdag den 10. september 2013

En travl uge

I sidste uge skrev jeg, at jeg havde haft en hårdt uge, så i dette indlæg holder jeg uge-stilen. Det var sgu godt at jeg var syg i sidste uge, for i denne ville jeg simpelthen ikke have tid til det.


Mandag

Jeg stod tidligt op for at tage på arbejde. Duer bare ikke til det der med at stå tidligt op. De første par timer vandre jeg bare rundt som en zombie (muligvis årsagen til at jeg ofte kommer til at træde i en våd pøl fra hundehvalpen aka. djævlehunden). Derfor står jeg ofte op 2-3 timer, før jeg skal møde på arbejde. Min lillebror havde fødselsdag og jeg havde et projekt jeg skulle have lavet færdig for nogle venner. Så var den dag gået.


Tirsdag

Ugens eneste "fridag", hvor jeg havde planlagt at sove længe og så  skrive. Øh ... Ja. Havde planlagt. Jeg blev vækket kl. 7.30 - 8.00 af en utålmodig hundehvalp som insisterede på at være nuttet og uartig. Dagen endte med at blive brugt på hundepasning og så fik jeg lavet et par enkelte kort, ordnet opvasken og lavet mad.

Onsdag

Arbejdsdag (heldigvis ikke en af de tidlige, men er så til gengæld først hjemme kl. 18.00). Derefter får jeg besøg af en veninde, som skal have hjælp til at skrive nogle bordkort, fulgt af (forhåbentlig) en pause foran fjernsynet, så kæresten og jeg kan se os selv i fjernsynet. Bliver vildt underligt. Og så skulle den dag være ovre.


Torsdag

Endnu en fridag fra arbejdet, hvor jeg virkelig håber at djævlehunden lader mig sove længe, for det er nemlig min fødselsdag. Idag fylder jeg *host* 30. Derfor håber jeg lidt på en hyggelig dag, mens jeg får planlægger hvad jeg skal bruge i weekenden og så skal jeg ud at spise med forældre, bror og kæreste om aftenen. 


Fredag

Arbejdsdag (endnu en af de sene). Fulgt af pakning til weekenden og så skal jeg nok tidligt i seng.


Lørdag

Afsted til Herlufholm fantasybogmesse. Deltog også sidste år, hvor jeg fulgtes med skrivebuddies og jeg glæder mig enormt meget til at gentage successen fra sidste år.


Søndag 

Også fantasybogmessen, før vejen går hjemad igen.
Skal nok skrive et indlæg om messen i næste uge.

Ved godt at de fleste nok ikke vil anset dette for at være en særlig travl uge, men det er det for mig. Som jeg tidligere har nævnt er mit helbred ikke helt i top og når jeg så samtidig lige har været syg med virus, så føler jeg mig fuldstændig flad. Jeg har også brugt mange år på at overbevise alle om at jeg er absolut usocial, så jeg ved ikke lige hvad der gik galt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar