fredag den 20. september 2013

Ny udgivelsesdato

Jeps, endnu engang ... Men denne gang er den ikke udsat, men lige det omvendte.

Oprører - Dæmondræberen: 1 udkommer nu d. 25 September 2013.


Jeg håber virkelig at alle vil nyde at læse den. 


Jeg kan absolut ikke klage over denne måned eller for den sags skyld dette år. Hvor har det dog været et vidunderligt eventyr indtil videre.  Jeg bliver ved med at tænke at nu må jeg da snart vågne op, men sådan er det vel, når ens drømme bliver til virkelighed. 

2 kommentarer:

  1. Det er jo lige om lidt! :O Vildt! Og tillykke, endnu en gang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha Ha. Ja, det er det og tusind tak. Er heller ikke helt sikker på om jeg ved hvilket ben jeg skal stå på. Da jeg har en stok er der jo tre at vælge imellem. ;o))

      Slet