tirsdag den 15. oktober 2013

Anmeldelser og pakkepost

I dag havde jeg egentlig tænkt mig at skrive et indlæg om min anime-mani, men ... så fik jeg min første anmeldelse på Oprører.
Jeg har ingen børn, men forstille mig, at det må være sådan her forældre har det når deres børn bevæger sig ud i verdenen. En blanding af nervøsitet, stolthed, nysgerrighed og forventning.

Anmeldelse

Den kom fra boggnaskeren og jeg ser stjerner. Ni ud af ti i den samlede bedømmelse. Jeg kunne selvfølgelig godt have brugt ti ud af ti, men kan jo heller ikke forvente mirakler. Det er jo kun min debutroman. Det vigtigste var, at anmelderen elskede Dominic og Tias personligheder. Og så tilgiver jeg at mit navn blev stavet forkert. Absolut ikke første gang det er sket. Derudover føler jeg stadig en dyb taknemmelighed til alle, som overhovedet gider at læse den og lære Dominic at kende.
I kan selv læse resten af anmeldelsen her: http://www.boggnasker.dk/vbforum/fantasy/17017-daemondraeberen-1-oprorer.html

En anden form for anmeldelse

En anden form for anmeldelser, som næsten betyder mere, er når jeg høre fra en læser, som godt kan lide bogen. Hver gang jeg høre nogen, fortælle, at de kunne lide bogen, min skrivestil og Dominic sidder jeg med en ubeskrivelig lykkefølelse. Så stort tak, til læserne.

Billedebeskeder

I løbet af weekenden har jeg også modtaget et par beskeder fra min far, som vist har været på jagt i forskellige boghandlere efter Oprører. Modtog to billeder fra to forskellige boghandlere, hvor Oprører stod fint på en hylde mellem andre bøger. Overvejede kraftigt at springe ind i bilen og ræse afsted for at se dem selv, men da boghandlerne var på sjælland modstod jeg trangen. Ikke desto mindre er det rart at vide, at min far er stolt af mig. Må se at få givet ham hans eget eksemplar, hvilket bringer mig videre til det næste.

Når posten ringer på døren

Det er ikke ofte at posten rent faktisk kommer ind og ringer på vores dør. Specielt ikke hvis lågerne er lukket og hunden er ude. Ikke desto mindre vovede dagens modige postdame alligevel at udsætte sig selv for en hundehvalp med springenergi og stort behov for at få opmærksomhed. I det øjeblik var jeg igang med at stryge tøj, iført badekåbe og det hele, så spørg lige om jeg fik fut i sutskoene, da det jeg hørte den meget forsømte dørklokkes halvkvalte ding. Jeg har jo netop ventet på en ganske bestemt pakke. Og her var indholdet. ;o)) Bliver nok aldrig træt af at se på den.