torsdag den 10. oktober 2013

Interview og absolut officielle udgivelsesdato




I dagens anledning tænkte jeg, at jeg lige ville skrive et lille ekstra indlæg. Idag er det den helt 100% officielle udgivelsesdato for Oprører - Dæmondræberen 1. Bogen kan stadig købes hos Tellerup til en intropris på 179,95 kr.

Er stadig ikke helt sikker på om jeg virkelig tror på det endnu. Jeg har en forholdsvis god fantasi. Derfor ville det ikke være urealistisk, hvis jeg pludselig vågnede op fra en dyb narkose i en hospitalsseng og opdagede at det hele var noget min hjerne havde fundet på. Måske vænner jeg mig til at stå med bogen i hænderne ... om et par år eller sådan noget. 





Derudover har jeg også lavet et Interview til hjemmesiden skalvilege.nu om legetøjs minder. Var faktisk ganske underholdende at svare på spørgsmålene og bragte en del gamle minder tilbage. I kan læse det her: http://www.skalvilege.nu/2013/10/legetojsminder-forfatter-louise-haiberg/


Ingen kommentarer:

Send en kommentar