torsdag den 5. december 2013

Anmeldelse, avisinterview

Jeg beklager det manglende indlæg i tirsdags, forsøger ellers at lægge et op hver tirsdag, men jeg har ligget syg og min hjerne tog samtidig et par fridage. Eller sådan føltes det i det mindste. Jeg melder mig ikke syg med mindre det er virkelig slemt, eller jeg skal kæmpe mod mere end en sygdom af gangen.

Men, hvis man nu endelig skal være syg så er der absolut ikke noget, der varmere mere end når man læser endnu en fantastisk anmeldelse af Oprører og når man opdager sig selv i avisen.

Anmeldelsen kom fra Boghunden og kan læses her: http://boghunden.dk/?p=1394
Det er ret svært at forklare, hvor meget det betyder for mig, når jeg læser den slags anmeldelser. Jeg elsker at skrive og ville gøre det selv, hvis jeg ikke var blevet udgivet, men det at blive udgivet var selvfølgelig den store drøm. Når det jeg har skabt efterfølgende får så vidunderlige anmeldelser er følelsen ubeskrivelig. Opfyldelsen af endnu en drøm.


Derudover var jeg også i lokalavisen igår. Det er altså for vildt underligt at se og læse om sig selv i avisen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar