torsdag den 26. december 2013

Sidste indlæg 2013

Dette bliver mit sidste indlæg på bloggen i 2013.  Jeg vil gerne ønske alle en glædelig jul og et godt nytår. Håber at alle har haft en fantastisk juleaften og er ved at være klar til at bevæge sig ud af 2013 og ind i 2014. 

Mit første indlæg i 2014 vil blive et tilbageblik på 2013, men nu springer jeg vist lidt for langt frem.

Jeg vil gerne bruge dette indlæg på at sige mange tusind tak til alle, som har læst Oprører - Dæmondræberen 1 og givet min debutroman en så vidunderlig modtagelse. (Skal nok dele en liste med alle de dejlige anmeldelser i det næste indlæg).

Og sidste men ikke mindst en billede af en af mine største julegaver - Min første bogspotning i en boghandler:



Glædelig jul og godt nytår til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar