tirsdag den 11. marts 2014

Book Eaters Convention

Undskyld den lange tavshed, men al min energi er blevet brugt på enten at skrive, lede efter et billede til forsiden af Udvalgt og arbejde. Derudover har jeg også haft travlt med at forberede mig på at fortælle om mit forfatterskab.

Mit navn på en plakat

Tror nok, at jeg var ved at falde bagover, da jeg så mit navn på plakaten. Det er både for underligt og for sejt. Med navn på plakaten skaber det dog en smule nerver. 

Book Eaters Convention 

For første gang skal jeg på scenen og fortælle om mit forfatterskab. Jeg ved ikke rigtig om jeg skal være vildt begejstret over at jeg skal snakke om det jeg elsker mest ... eller om jeg er rædselsslagen. Mindes min første signering på bogforum sidste år, hvor jeg forstillede mig mange grusomme senarier. Det er lidt det samme denne gang. Tror dog at jeg glæder mig mest. 
De sidste par uger har jeg derfor haft travlt med at forberede, hvad jeg skal sige og selvfølgelig også, hvad jeg ikke skal sige. Når man skriver på en serie handler det jo om ikke at afsløre ting fra kommende bind ... eller i det mindste ikke de vigtigste.




Derudover er jeg også nomineret til Book Eater-prisen. Hvilket da er helt fantastisk, for en debutroman. (Endnu et tilfælde af nær faldet bagover)

Så hvis I har tiden eller lysten, så kig forbi Rosenbækhuset, Rosenbæk Torv 30 i Odense C. Der kommer flere interessante forfattere og mange andre ting.

I kan læse mere om arrangementet på: https://www.facebook.com/BookEatersCon?fref=ts

Ingen kommentarer:

Send en kommentar