torsdag den 5. juli 2012

Dagen er kommet

Dagen er kommet. 

Bliver mere moderne ... selvom jeg nok er håbløst bagefter.



Jeg bevæger mig et skridt længere ud af min middelalderlige skal og laver en blog. 


På de fleste punkter vil mange nok betegne mig som ret umoderne ... eller sådan tænker jeg ofte selv. Jeg skriver alle mine tekster i hånden først, elsker gammeldags fyldepenne og i det hele taget ting fra fortiden. 


Ikke forstået på den måde, at jeg ikke sætter pris på nye ting. Hurra, for GPS i min smartphone, så jeg kan finde ud af telefonboksen. Nettet, der giver mig adgang til en masse vidunderlig ubrugelig viden, hårspray, kontaktlinser, høretelefoner og email.


Jeg er nok bare lidt langsommere til at tage springet end de fleste andre. 


Hvad pokker jeg vil skrive herinde.


Min blog vil nok primært komme til at handle om at skrive, da det er min sande passion og så selvfølgelig også blive fyldt med et vognlæs af underlige tanker. 




God fornøjelse og spænd venligst sikkerhedsbæltet og iført jer flammeresistent tøj (Mulighed for drager og andre ildvæsner undervejs).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar