søndag den 15. juli 2012

Serier

Serier


Som jeg vist allerede har nævnt lider jeg til tider af en alarmerende serieafhængighed så i forbindelse med det mildest talt "strålende" danske sommervejr har jeg besluttet at lave en liste over mine favoritserier.
Først og fremmest skal jeg lige gøre opmærksom på at jeg ikke har rettigheder til nogle af de følgende videoer eller deres indhold. De er alle fundet på youtube.

GOD FORNØJELSE


Supernatural

Dette er en af mine favoritserier og jeg har fulgt den fra starten. Hvis du godt kan lide det overnaturlige, aktion, lækre fyre og (i hvert fald i de tidlige sæsoner) rock, så er Supernatural lige noget for dig.

Dette første link er en trailer til den første sæson:

Denne samling af klip er fra et af mine favoritafsnit: Et af de morsommeste afsnit jeg nogensinde har set

Sidst men ikke mindst et link til en af de mest fantastiske klip, hvor døden er hovedpersonen. Det er bare perfekt med musik og det hele:


Burn Notice

Hvis du er til spioner, hårdt slående aktion, eksplosioner og hele baduljen i Miamis sol, så er denne serie lige noget for dig. Som et ekstra plus lære man faktisk en hel del.

Følgende er klip fra første sæson:

Game of thrones

Fantasyserie som jeg er blevet helt vild med. Hvis du søger masser af aktion og blodige kampe, så kommer du dog til at vente. Denne serie handler mest om strategi og spillet om at vinde tronen. Titlen siger faktisk det hele.

Følgende klip er en trailer til sæson 1:


True Blood

Er du til vampyrer, sex og en hel forsamling af andre overnaturlige væsner, så er denne serie lige sagen. Den servere det hele og er ganske underholdende. En af de ting jeg holder af, er at Erik (vikingvampyr) rent faktisk taler svensk og helt perfekt, da han faktisk er fra Sverige.

Følgende klip er en trailer til sæson 1:

The walking dead

Hvis du er til zombier, aktion og splat, så er denne serie lige noget for dig. I mit tilfælde ser jeg den ofte i halvskærm. Hvis jeg holder hånden op, så man ikke kan se zombiernes ansigter, kan jeg bilde mig selv ind at de bare er nogle meget ivrige tiggere. Ikke nær så skræmmende som zombier, der bare vil æde dig. Hvis man ligesom jeg hader zombier, vil jeg derfor forslå at man ser denne serie, mens det stadig er lyst eller i selskab med andre.

Følgende klip er en trailer til sæson 1:

Sons of Anerchy

Er du til Bikere, Aktion, rock og en verden med sine egne love og regler, så er denne serie lige sagen.

Følgende klip er en trailer til sæson 1:


Hvis du er til tegnefilmsserier, så er de følgende to mine favoritter:

Storm Hawks. 

Sci fi action på det tegnede plan. Ud fra hvad jeg har set, kan en del episoder ses på youtube.

Følgende klip er en trailer til sæson 1:

Avatar - The last airbender

Hvis man elsker tegnefilm og eventyr kan man ikke komme udenom Avatar. Nogle af jer har måske set filmen, som er baseret på denne tegnefilmsserie. Efter min mening er tegnefilmen ti gange bedre. Den består af tre bøger - Vand, Jord & Ild.

Følgende klip er en trailer til hele historien:

Endnu engang vil jeg lige gøre opmærksom på at jeg ikke har rettighederne til nogle af de ovenstående klip og herefter kan jeg vist kun sige - GOD FORNØJELSE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar