tirsdag den 19. november 2013

Konkurrence

Jeg skriver lige endnu et indlæg om konkurrencen om et signeret eksemplar af Historier for drenge - Tøser ingen adgang. 


Vind!!!

Blev efter jeg havde sat konkurrencen igang gjort opmærksom på, at det jo ikke er alle der kan deltage, da det jo ikke er alle, som er på facebook. Derfor vil jeg tillade mig at tilføje en smule. Håber det er i orden?

Hvis man ikke har en facebook profil og derfor af indlysende årsager ikke kan 'synes godt om' min facebookside og skrive en kommentar på den (Husk at smide en kommentar om, hvorfor du/I skal vinde) så er det også muligt at finde mig på twitter, hvor det samme princip gælder: Følg mig (lyder en smule creepy) og skriv i en besked, hvorfor du/I skal vinde bogen. Konkurrencen slutter som tidligere fortalt den 6 December.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar