tirsdag den 5. november 2013

Planer for bogforum


Så er ugen hvor Bogforum afholdes endelig kommet. Det er en begivenhed, som jeg de sidste par år har glædet mig enormt meget til og på fredag går turen til Bellacenteret.

Forberedelser

I løbet af ugen har jeg været igang med at forberede mig: Hvad for noget tøj skal jeg pakke? Har jeg virkelig brug for tykke trøjer (fylder så meget i baggagen)? Hvis jeg pakker så lidt som muligt, er der så plads til flere bøger på hjemturen? Skal jeg ordne hår, negle eller spare pengene til bøger? Ved den sidste valgte jeg en mellemvej: Har købt nogle billige falske negle til at sætte på mine egne (blomsterbinderarbejdet har givet mig nogle virkelig grimme stumper), har selv genfarvet de grønne totter i mit hår (der kom vist mere farve på min hænder og arme end i håret) og så går resten af de opsparede penge til bøger og rejse.  

Backup rulleracer

Derudover har mit helbred været til en del bekymring, for selvfølgelig vælger det netop dette tidspunkt til at blive værre. Men jeg er stædig og jeg nægter simpelthen at lade en svækket krop stoppe mig. Derfor har jeg været igang med at arrangere lånet af en backupracer (Aka. Medbragt siddeplads på hjul også kendt som en kørestol). Min største bekymring med den er at jeg med sikkerhed kan lave en hel del ulykker i sådan en (Spring til side, hvis en kvinde med grønne totter kommer rullende skrigende ned af gangen). Ikke desto mindre er den kun som backup og forhåbentlig vil mit tredje ben være nok (Stokken). 

Ved at være klar

Nu hvor alle de ting er ved at være på plads er jeg vist langt om længe klar og ih, hvor er jeg spændt. Bogforum byder på så mange vidunderlige ting. Muligheden for at mødes med skrivebuddies, kollegaer, forlag og mange andre. Og lad mig slet ikke komme igang med de mange bøger. 
I år er der dog også meget mere end det på programmet. Som jeg nævnte i mit sidste indlæg skal jeg signere bøger. Jeg tror ikke jeg har øvet min krussedulle så meget siden jeg lærte at skrive mit eget navn, så den burde være fin. 
Og så er jeg også på programmet ved Boggnasker.dk's stand til en meet´n greet. I kan se hele programmet på nedenstående billede. Så hvis I har lyst til at hilse på vil jeg være der kl. 14.00. 


Har jeg nævnt at jeg glæder mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar