lørdag den 31. maj 2014

Feriestilhed

Ville bare lige informere om, at der ikke komme noget indlæg i uge 23, fordi jeg rejser på ferie. Derfor skal I nok være forberedt på et ferieinspireret indlæg næste gang jeg lægger noget herind. Altså med mindre det var så dødkedeligt, at jeg sov hele ferien væk. Det satser jeg dog ikke på. 

Turen går til Rhodos, som har fantastisk meget historie og selvom Kalossen fra Rhodos ikke længere står, så er der meget andet at se. 

I må alle have en rigtig god uge og for at dette indlæg ikke bliver alt for tyndbenet slutter jeg af med et billede fra min sidste ferie, hvor turen gik til Mallorca og vi bla. besøgte Dragens grotte. Til min store skuffelse mødte jeg ikke nogen levende drage, men jeg kunne helt bestemt godt forestille mig at en drage kunne bo i hulen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar